Kako zatražiti od domaćina refundiranje dela ili celog iznosa
Ako želite da zatražite refundiranje pre ili posle putovanja, zahtevi za refundiranje (bez obzira na iznos) mogu se rešavati preko našeg Centra za posredovanje. Napomena: Centar za posredovanje možda neće biti dostupan za neke hotelske boravke.
Preporučujemo da sa domaćinom porazgovarate o iznosu za refundiranje putem prepiske na Airbnb-u pre nego što pošaljete zahtev putem Centra za posredovanje. Međutim, ako ne uspete da postignete dogovor sa domaćinom, možete da zatražite od Airbnb-a da vam pomogne da rešite problem. U skladu sa našim Pravilima ponovne rezervacije i refundiranja, problemi se moraju prijaviti Airbnb-u u roku od 72 sata od otkrivanja.
Napomena: Zahtev putem Centra za posredovanje možete poslati u roku od 60 dana od datuma odlaska navedenog u rezervaciji.
Srodni članci
- Gost
Šta se refundira kad otkažete rezervaciju
Saznajte više o refundiranju za otkazano putovanje ili doživljaj. Praćenje refundiranja i priznanice
Ko voli da traži priznanicu po novčaniku? Niko! Tu smo da vam olakšamo.