Ponuda smeštaja sa 5 zvezdica

Isprobajte ove savete kako biste usavršili rutinu ugošćavanja.
Objavio/la Airbnb na dan 17. feb 2023.
Materijal za čitanje od 2 min.
Ažurirano na dan 17. feb 2023.
Gosti češće rezervišu smeštaje koji imaju odlične utiske. Ako dobijate niske ocene, evo šta možete da uradite da poboljšate iskustva gostiju i dobijete utiske sa ocenom od pet zvezdica.

Definisanje očekivanja

Pobrinite se da opis smeštaja pruža potpun i tačan prikaz vašeg smeštaja.

  • Nemojte ga precenjivati. Istaknite najvažnije odlike i posebnosti, od hidromasažne kade ili kamina do škripavog parketa ili buke s ulice.

  • Otpremite visokokvalitetne fotografije i istaknite potencijalne probleme iz opisa smeštaja u opisu fotografija. Prikažite dve do tri fotografije po sobi ili prostoru, uključujući sve vrhunske sadržaje.

  • Nemojte koristiti preširoke kadrove ili previše menjati fotografije jer to može da dovede do toga da sobe izgledaju veće ili svetlije nego što jesu.

Uspešna komunikacija

Imajte na umu da ste vi jedina osoba za kontakt za goste koji borave u vašem smeštaju.

  • Budite proaktivni i postarajte se da gosti imaju sve što im je potrebno pre dolaska, kao što su uputstva za dolazak do smeštaja i uputstva za ulazak.

  • Što brže odgovarajte na poruke gostiju.

  • Koristite jezik koji ne isključuje nikog kada pišete poruke, što je ključno za dočekivanje svih gostiju.

  • Koristite aplikaciju Airbnb i alatke kao što su brzi odgovori i zakazane poruke kako biste olakšali komunikaciju.

  • Pošaljite uputstva za ulazak u smeštaj najmanje 24 sata unapred kako bi gosti imali vremena da ih pročitaju i postave pitanja. Ovo je posebno važno za goste sa potrebama u pogledu olakšanog pristupa.

Dočekivanje gostiju

Ponekad se razlika između utiska sa četiri zvezdice i utiska sa pet zvezdica jednostavno zasniva na obraćanju pažnje na detalje.

  • Čistoća je ključna. Pobrinite se da sve površine, podovi i tkanine budu čisti i bez prašine. Proverite da li negde ima dlaka ili tragova prljavštine ili prašine. Čak i ako je vaš smeštaj vrhunski, mora da bude besprekoran da biste dobili utiske sa ocenom od pet zvezdica.

  • Dodajte lični pečat tako što ćete ostaviti poruku dobrodošlice ili je poslati u aplikaciji.

  • Učinite da se gosti u vašem smeštaju osećaju kao kod kuće. Na primer, ako ima kuhinju, možete da dodate lonce i tiganje, kašike za serviranje i osnovnu opremu za spremanje hrane.

  • Mali znaci pažnje mogu mnogo da znače. Ostavite, na primer, ćebe na kauču ili obezbedite kafu ili čaj.

Obavezivanje na rezervacije

U skladu sa osnovnim pravilima za domaćine, ne bi trebalo da otkazujete potvrđene rezervacije. Ako je otkazivanje neizbežno, postarajte se da period od otkazivanja do dolaska bude što duži. Obratite se Airbnb-u ako vam je potrebna pomoć.

Airbnb
17. feb 2023.
Da li vam je ovo bilo korisno?