Saveti za pojednostavljenje ugošćavanja u špicu sezone
Špic je nezgodan – kad je kalendar pun, ima malo vremena između gostiju, pa to za domaćina stvarno može biti puno posla. Isprobajte ove savete da biste pružali dobro gostoprimstvo i tokom špica.
Obrada brzih smena gostiju
Ako primenjujete istu rutinu nakon svakog odlaska, smene će vam biti brže kad imate vezane rezervacije. Robin, superdomaćin u Maunt Barkeru u Australiji, preporučuje da koristite kontrolnu listu, bez obzira na to da li sami čistite ili koristite tuđe usluge.
„Sjajna stvar kod korišćenja kontrolne liste je to što mi održava fokus i osigurava da ništa ne previdim“, kaže Robin. „Lako je odstupiti od planiranog scenarija kad se desi nešto neočekivano, a ako uspem da zapamtim sve male detalje, ugošćavanje je bolje i za goste i za mene.“
Još saveta za brže smene:
Imajte dvostruku ili trostruku količinu posteljine. Ako imate dodatne čaršave i peškire, možete odmah da osvežite spavaću sobu, kupatilo i kuhinju bez potrebe da momentalno perete veš. Imaćete rezervnu varijantu u slučaju upornih fleka, na primer od šminke ili ulja za kuvanje.
Koristite jorganske navlake i zaštitne navlake za jastuke i dušeke. I za njih treba da imate dvostruke količine ako imate brze smene između gostiju.
Registrujte se za usluge dostave. Obnavljajte zalihe sredstava za čišćenje, toaletnih potrepština, namirnica ili druge robe koja vam je redovno potrebna ili koju pružate gostima, bez potrebe da jurite u prodavnicu.
Imajte pouzdan rezervni plan za čišćenje, održavanje i uređenje bašte. To vam omogućava da se pridržavate rasporeda čak i kada vi i vaša ekipa niste dostupni. Ako se osećate preopterećeno, razmislite o tome da dodate pomoćnog domaćina.
Ušteda vremena pomoću alatki za odlazak
Odlazak ne bi trebalo da vama i vašim gostima predstavlja iole veći napor. U maju smo uveli alatke za odlazak, osmišljene tako da olakšaju taj proces za sve.
U nove funkcije spadaju automatska obaveštenja na telefonu i odlazak jednim dodirom. Airbnb šalje gostima vaše vreme odlaska i uputstva u 17:00 h po lokalnom vremenu, dan pre odlaska. Ti podaci stižu svakom gostu koji koristi aplikaciju na mobilnom uređaju, ako su mu uključena obaveštenja na telefonu. Gosti mogu i da dodirnu dugme da bi vas obavestili kad odu, a vi možete da počnete sa pripremama za sledećeg gosta.
Džo, superdomaćin u Forestvilu u Kaliforniji, voli da šalje zakazane poruke otprilike u doba odlaska – naročito u špicu sezone. „Kažem gostima da će higijeničar doći u 11:00 h da pripremi apartman za sledeće goste, pa im je jasno zašto je važno da odu na vreme“, kaže ona.
Još saveta za uštedu vremena pomoću alatki za odlazak:
Konfigurišite osnovna uputstva za odlazak. Možete brzo da kreirate uputstva biranjem sa liste od pet uobičajenih zadataka. Možete dodati detalje za svaki od njih. Na primer, u odeljku „Izbacite smeće“ možete da zamolite goste da bacaju obično smeće u jednu kantu, a smeće za reciklažu u drugu.
Navedite zahteve koji su specifični za vaš dom. Ako među sadržajima imate roštilj na otvorenom, možete da zamolite goste da nakon upotrebe ponovo prebace prekrivač preko njega.
Dodajte kartice za odlazak.Kad konfigurišete osnovna uputstva za dolazak, možete dodati karticu za odlazak u zakazanu poruku ili brzi odgovor koji vodi nazad na njih. To je dobar način da pošaljete podsetnike gostima koji ne koriste aplikaciju Airbnb, ako su im uključena obaveštenja na telefonu.
Isticanje sezonskih sadržaja
Prema Airbnb-ovim podacima na nivou celog sveta, broj pretraga smeštaja sa bazenom povećao se za 60% u prva tri meseca 2023. u poređenju sa istim mesecima 2022. Airbnb-ove kategorije sa najviše rezervacija bile su Blizu plaže, Sa sjajnim bazenom i Brvnare.
Ako ažurirate stranicu smeštaja tako da istaknete sezonske sadržaje, olakšaćete gostima koji traže ono što vi nudite da nađu i rezervišu vaš smeštaj.
„Moja sestra je dekorater enterijera i iz sezone u sezonu menja izgled našeg smeštaja, a predmete pozajmljuje iz gradske suvenirnice“, kaže Fred, superdomaćin u Plasensiji u Belizeu. „Svake godine dodajemo i po jedan novi sadržaj – nešto posebno zbog čega će nam stari gosti opet doći. Dodali smo senicu, opservatoriju i bar iznad vode.“
Još saveta za isticanje sezonskih sadržaja:
Dodajte fotografije sezonskog šmeka. U toplijim mesecima pokažite potencijalnim gostima svoj neverovatan bazen, roštilj na otvorenom, viseću ležaljku ili stazu do plaže. U hladnije doba podelite fotografije kamina, hidromasažne kade ili putića ka ski stazama.
Osvežite opis smeštaja. Da li ste, poput Freda i njegove sestre, nedavno dodali sadržaje u objekat? Navedite ih u opisu smeštaja kao nove sadržaje i dodajte fotografije.
Ažurirajte detalje smeštaja. Pregledajte podešavanja naloga i proverite da li ste stavili znak potvrde pored svih sadržaja koje trenutno nudite. Navedite još detalja svaki put kada se to od vas zatraži.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.