Komunicirajte efikasno

Šaljite gostima jasne i pravovremene poruke.
Objavio/la Airbnb na dan 10. jan 2024.
Materijal za čitanje od 2 min.
Ažurirano na dan 26. jul 2024.
Komunicirajte efikasno
Dočekivanje prvih gostiju
Komunicirajte efikasno

Efikasna komunikacija sa gostima može da pretvori dobar boravak u odličan. Koristite dopisivanje na Airbnb-u da podelite važne detalje i podsetnike, brzo odgovarate na pitanja i poželite toplu dobrodošlicu.

Krenite od osnovnog

Način na koji pružate informacije doprinosi stvaranju utiska o boravku. Potrudite se oko sledećeg:

  • Budite dostupni. Uključite obaveštenja da biste brzo primali poruke gostiju i odgovarali na njih. Anet, domaćin u San Francisku, kaže da čak i kod manjih problema ona zamoli goste „da nam se odmah jave i mi ćemo rešiti problem“.

  • Budite transparentni. Precizno opišite šta gosti mogu da očekuju. „Ono što kažete gostima da će dobiti zaista morate da date gostima kada dođu“, kaže Danijel, domaćin u San Francisku.

  • Budite otvoreni. Pitajte goste kako možete doprineti da se osećaju prijatno i dobrodošlo. „Neke stvari mi kao domaćini ne očekujemo“, kaže Sejdi, superdomaćin u Santa Feu u Novom Meksiku.

  • Budite brižni. Način na koji reagujete na neki problem može ostaviti neizbrisiv utisak. „Nezgodnu situaciju možete da preokrenete u drugu rezervaciju ako je pravilno rešite, i to tako što ćete pokazati saosećanje i brzo otkloniti problem“, kaže Felisiti, član Savetodavnog odbora domaćina i superdomaćin u Novom Južnom Velsu u Australiji.

Dopisivanje u ključnim trenucima

Unapred razmišljajte o tome šta sve gosti moraju da znaju kako bi sve proteklo u najboljem redu i kako bi imali što manje pitanja. U ključne momente u planiranju putovanja i putovanju spadaju:

  • Zahtev ili upit za rezervaciju. Kad vam se gosti obrate, morate da reagujete u roku od 24 sata, mada je najbolje da reagujete što pre. Većina domaćina to učini u roku od sat vremena. 

  • Potvrda rezervacije. Pošaljite poruku npr. „Hvala na rezervaciji“ kako biste uspostavili komunikaciju i pokazali da ste na raspolaganju da odgovarate na pitanja.

  • Dolazak. Podsetite goste dan-dva pre dolaska gde mogu da nađu uputstva za ulazak u smeštaj u aplikaciji i pošaljite im sve važne napomene o ulasku.

  • Tokom boravka. Pitajte goste ubrzo nakon dolaska da li imaju sve što im treba za udoban boravak. Možete da preporučite omiljene lokalne prodavnice, restorane i aktivnosti.

  • Odlazak. Ubrzo nakon odlaska, pošaljite poruku gostu, zahvalite mu i zamolite ga da napiše utisak o vama. Napišite utisak o gostu što pre.

Automatizacija poruka

Dobra stopa odgovora je jedan od nekoliko faktora koji mogu doprineti da se vaš smeštaj bolje rangira u rezultatima pretrage gostiju na Airbnb-u. 

Koristite ove funkcije na kartici Poruke kako biste bez odlaganja odgovorili na rutinska pitanja:

Brzi odgovori 

  • Kreirajte šablone poruka da biste jednostavno delili informacije, na primer gde mogu da parkiraju ili da li gosti mogu da ostave prtljag pre ulaska u smeštaj. 

  • Te šablone možete da personalizujete kratkim šiframa koje automatski ubacuju podatke o gostu, rezervaciji i smeštaju. 

  • Kad konfigurišete brze odgovore, funkcija na kartici Poruke koristi veštačku inteligenciju za razumevanje pitanja gosta i automatski predlaže vaš najrelevantniji odgovor. 

Zakazane poruke 

  • Kreirajte standardne poruke i zakažite njihovo slanje gostima u ključnim trenucima, kao što su gorenavedeni. 

  • Te poruke možete da personalizujete i pomoću kratkih šifara.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Komunicirajte efikasno
Dočekivanje prvih gostiju
Komunicirajte efikasno
Airbnb
10. jan 2024.
Da li vam je ovo bilo korisno?